2019-03-19
У сучасній психології та педагогіці проблема емоційного розвитку дітей по праву визнана однією із пріоритетних.
Проблема цінностей - це проблема цілісного ставлення людини до світу і до природи, а також до самої себе.
Як пояснити маленькій дитині цінність здоров`я і спонукати до турботи про себе, своє тіло, свій психологічний стан? Вихід один - зацікавити дитину! Викликати позитивні емоції у будь-якій діяльності, яка сприятиме зміцненню здоров`я малечі.
Працюючи вже багато років над темою здоров`язберігаючих технологій, наші педагоги презентували досвід роботи закладу по формуванню у дітей емоційно-ціннісного ставлення до власного здоров’я. Зокрема такі форми роботи:
- оздоровчо-профілактичні заходи ( кисневі пінки, аромотерапія, галотерапія, вітаміні чаї, крапковий масаж, елементи хатха-йоги, Су-Джок, кольоротерапія, казкотерапія);
- інтеграцію валеологічної просвіти та безпеки життєдіяльності в освітній процес;
- співпрацю з батьками по формуванню ціннісного ставлення до власного здоров’я.
Особлива увага приділяється формуванню усіх компонентів здоров’я: фізичного, психічного, соціального і духовного.
Учасники семінару переглянули заняття з використанням казкотерапії «Пригоди бегемотика Кокосика», яке провела практичний психолог Шерембей Н.В. Це була квест-пригода, де діти перетворилися на детективів, які розшукували злих мікробів і знешкоджували їх. Заняття викликало захоплення у глядачів і було повчальним для дітей.
Практична частина, «Чарівна валіза» ігор здоров’язбережувальної направленості, була проведена з учасниками вихователем Покотило С.І., практичним психологом Шерембей Н.В. та вчителем-логопедом Лісовою В.М. Ігри стануть в нагоді педагогам для формування у дітей фізичних якостей, навичок релаксації, співробітництва, довіри, сприйняття власного «Я».
Семінар вийшов цікавим, емоційно-забарвленим і практично-дієвим. Всі учасники отримали задоволення і пішли з багажем корисних практичних порад.
У сучасній психології та педагогіці проблема емоційного розвитку дітей по праву визнана однією із пріоритетних.
Проблема цінностей - це проблема цілісного ставлення людини до світу і до природи, а також до самої себе. Як пояснити маленькій дитині цінність здоров`я і спонукати до турботи про себе, своє тіло, свій психологічний стан? Вихід один - зацікавити дитину! Викликати позитивні емоції у будь-якій діяльності, яка сприятиме зміцненню здоров`я малечі.Працюючи вже багато років над темою здоров`язберігаючих технологій, наші педагоги презентували досвід роботи закладу по формуванню у дітей емоційно-ціннісного ставлення до власного здоров’я. Зокрема такі форми роботи:- оздоровчо-профілактичні заходи ( кисневі пінки, аромотерапія, галотерапія, вітаміні чаї, крапковий масаж, елементи хатха-йоги, Су-Джок, кольоротерапія, казкотерапія);- інтеграцію валеологічної просвіти та безпеки життєдіяльності в освітній процес;- співпрацю з батьками по формуванню ціннісного ставлення до власного здоров’я.Особлива увага приділяється формуванню усіх компонентів здоров’я: фізичного, психічного, соціального і духовного. Учасники семінару переглянули заняття з використанням казкотерапії «Пригоди бегемотика Кокосика», яке провела практичний психолог Шерембей Н.В. Це була квест-пригода, де діти перетворилися на детективів, які розшукували злих мікробів і знешкоджували їх. Заняття викликало захоплення у глядачів і було повчальним для дітей.Практична частина, «Чарівна валіза» ігор здоров’язбережувальної направленості, була проведена з учасниками вихователем Покотило С.І., практичним психологом Шерембей Н.В. та вчителем-логопедом Лісовою В.М. Ігри стануть в нагоді педагогам для формування у дітей фізичних якостей, навичок релаксації, співробітництва, довіри, сприйняття власного «Я». Семінар вийшов цікавим, емоційно-забарвленим і практично-дієвим. Всі учасники отримали задоволення і пішли з багажем корисних практичних порад.
Переглянути більше фотоматеріалів з семінару-практикуму можна прейшовши за посиланням wym-1555939153629
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |